.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Thursday, August 04, 2005

Meelast miisust ajakirja DI reklaamis

Paistab, et Presshouse on oma ajakirja lugejad taandanud liikuvateks sugutiteks, lugege soolise võrdõiguslikkuse osakonna blogist, seal on esitatud minu mõtted veidi viisakamal ja argumenteeriumal moel. Esiti ma ei viitsi eriti tykkida praegu ja teiseks mu isiklik sugulane on täitnud tänase päeva-normi - suutis mind ärritada, leides, et see on igati "pro" reklaam.

Ma siiski sisimas loodan, et ta tegi seda ainult selleks, et mind ärritada, et tegelikult ta nii ei arva...ohh seda enesepettuse jõudu. Ainuke vastuvõetav osa tema poolset reklaami analüüsist oli...ma tsiteerin:
"ma arvan et see reklaam on fantastiline....kast õltsi on juba 240 kr...või 200"

Niipalju siis sotsiaalsest närvist. Ahjaa, tänan veel Liisa meest selle mõtte eest, et too reklaam alandab ka mehi!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home