.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Sunday, August 07, 2005

Mölapidamatus


Ma vaatan, et kõik mu postitused on tulnud küllaltki aukartust äratava pikkusega...mulle ikka meeldib kirjutada...või siis kiruda. Ega sellise mölapidamatusega minust ajakirjanikku poleks küll saanud.

Oma andunud fännide kurvastuseks, eriti sinu Ceith, pole mul isikliukst elust midagi pajatada. Minu isiklik sotsioloogiline eksperiment pole viimase paari päeva jooksul mind millegagi ehmatanud. Kuigi kui m atemalt Di reklaami kohta muljeid küsisin, siis ta lubas kiivri pähe panna ja laua alla varjuda, sest kartis olukorra karmiks muutumist...Mhm, võiks ju paremini teada, et ekperiment-loomad on kallid, rotis nt mitu tuhat tk. Järelikult ma ei saa lasta ju midagi oma isikliku eksemplariga juhtuda.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home