.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Wednesday, August 16, 2006

2 meediamõtisklust

Paistab, et suurem osa PMi lugejad on vasakpoolsusest õigesti arusaanud, sest K-ohukeste ja rukkilill ei saa kunagi moodustada VASAKpoolset valitsust.

Paistab, et veidi vildakas arusaam on 40 % lugejates, kellest isegi 27 % kannatavad selge dementsuse või muu vaimse häire all. Kujutavad nad ju endale ette, et parempoolne + parempoolne = vasakpoolne…

Aga 13 % kindla arusaamata inimesi võib mõista – kui erakonnad ikka koguaeg kaagutavad, et kesikud=vasakud… ajupesu ja surve on ju olemas.

Ja veel… “päevanael” või mis auhindu meil imelike väljaütlemiste eest antakse?
Koogi Urmet nimelt kirjutab, kuidas Eesti elu on nii heaks muutunud, „et inimestel on rohkem aega ja võimalusi tegelda argimurede kõrval ka sootuks teiste asjadega. Kes hakkab sotsiaalseks ettevõtjaks, kes looduskaitsjaks, kes homoseksuaaliks. Trendivärk, teate küll.”
(Et siis mina hakkan homme Ruhnu karuks, sest trendikas on ju temast kõnelda ning kui aega ülejääb vaatan kuidas tundub elu ritsika pilgu läbi!)

Artikli algus oli paljulubav. Ma arvasin, et oma välismaiste demonstratsioonide kirjeldamisest ja suure politseijõu väljapaneku nöökamisest mujal maailmas, jõuab ta tõdemuseni, et eks parem karta kui kahteseda – vähemalt Eestis läheb küll suure(ma)s koguses mundrimehi vaja, et demostrantid politsei slime all!!!) peksa ei saaks… või siis ei toimuks piibellikku “kiviviske võistlust” (ma lihtsalt oletan, mida need noored läikpead politseile selgituseks kirjutasid, kuigi ma kaldun arvama, et ega neil matse vist eriti kuhugi ei viidud ega kinni pandud.)

Edit: Super, mul ei ole lihtsalt sõnu, see (Punane Hanrahan) ON super. Ja see (I.Sild) ka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home