.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Sunday, May 21, 2006

Paadami skandaal

Ma ise ei ole seda intervjuud kuulnud, küll aga lugesin PMist artiklit. Ma ei saa aru,kas see, mis seal kirjas oli on ärritumine või? Ajakirjanikud - nõrk rahvas! Muidugi on ka teine variant: sm ajakirjanik ei olnud suutnud olukorra õhustikku elavalt edastada ning tegelikkuses ikkagi tuligi Paadami poolt raju sõimu.

Aga tegelikult see on suht ükskõik... ma julgeks öelda, et ehk ongi parem kui Eesti ei jõua oma Eurovisiooni-püüdlustes kaugemale; pole seda euro-hullust meile vaja, ehk nii jätkub aega ka tõsisemate asjadega tegelemiseks. Pealegi kui ma õigesti mäletan, siis Eestis toimumud Europralle polnud mingi kuldmune munev hani. Kas kogu see üritus ei jäänud mitte miinustesse ning turistide vool oli ka palju kesisem kui loodeti.

Aga tagasi Paadami juure. Keegi "to björn" pani kommentaariumis maha hea killu, loe: hea võrdluse. Põhjus, miks ma selle siia üles riputan on see, et ma olin üllatunud, et teatakse et Riigiogul on kantselei ning nagu kommist nähtub, on inimestel ka aimu, millega see institutsioon tegeleb. Paistab, et ma olen inimesi alahinnanud; aga noh, inimene õpib kogu elu!

See kommentaar (natuke lühendatud):

Mis puutub muusika Eurovisiooni?? See on ju meelelahutuslik show, kus mingi helilooja arvamus sellest, mis on hea, ei huvita kedagi.
[...]
Paadama peksmine on eriti naljakas siin Eestis. See on ju sama, mis Riigikogu halvas töös kottida Toompea lossi kantseleiülemat, et tema pärast ei võeta seadusi vastu ja euro ei tule 2007. aastal. Et võtame selle kantseleiülema maha, küll siis saadikud saavad targaks, valitsus hakkab paremini tööle ja inflatsioon alaneb.

Paadam ei kirjuta ju laule. Ta ei vali välja Eesti esindajat. Ta ei tee lavashowd. Tegu on ju administraatoriga, kes korraldab seda, et heliloojad saaksid laulud esitada, et rahvas või žürii saaks hääletada ja et võidulaulu esitaja võistluspaika jõuaks.

Ja kui siis nagu kantseleiülema puhul ajakirjanik tuleb küsima, et noh, Euroopa Komisjon ütles, et Eesti pole veel euroks valmis - kas astud tagasi, siis on ju selge, et tuleb nii loll küsija pikalt saata.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home