.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Tuesday, May 09, 2006

JOKK erakas

J.O.K.K. on sama jube jokk nii siin kui seal pool avaliku/erasektori piire.

Paistab, et Oleg Gross jokistub... huvitav, millal ta poliitikasse hakkab pürgima?

Tsiteerin ÄP: "Hageja ei ole ümbrikupalka maksnud OG Elektra Tootmine AS töötajatele, kuivõrd temal kui füüsilisel isikul puudub ettevõtte töötajatega töösuhe, mistõttu ei ole hagejal palga maksmise õigust/kohustust, rääkimata ümbrikapgast," seisab hagiavalduses.

Nojah, aga e/v ju kuulub herr Grossile? Või nüüd on ühtäkki tegevjuhid need pätid ja kaabakad, kes seadusi rikuvad ning vaene omanik ei teadnud mitte muffigi? Muidugi! Otsi lolli, ma ütlen.

PS: Vaevalt, et keegi lugejatest arvas, et O.Gross isiklikult pistis igale töötale tema palga pihku ja saatis kodupoole teele.

3 Comments:

  • minu teada on härra Gross juba mõnda aega vähemalt ühe jalaga poliitikas. K-erakonna liivakastis...

    By Blogger Lemmi, at 9:28 PM  

  • No tema pole kyll mingi õige K-erakondlane: ta ei kaaguta suurel häälel oma õnnestumistest ja "õnnestumis". K-erakondlase kohta on ta kuidagi liiga vaikne... ja see et nad mitte s****gi ei tee, ei ole teisi K-kaid kunagi taksitanud lärmi tegemast.

    By Blogger KyKu, at 9:39 PM  

  • Ma võin suure saladuskatte all kinnitada, et kunagi on mulle maksnud ümbrikupalka üks Eesti ettevõtja, kellelt kui füüsiliselt isikult ja tema firmalt puudus minuga töösuhe. Seega poleks tal olnud õigust/kohustust mulle palka maksta, rääkimatagi ümbrikupalgast.

    Oma raha sain ikkagi kätte. Viidates ajakirjaniku allika konfidentsiaalsusele ei saa ma kahjuks antud ettevõtja ega temale kuuluva firma nime ja koordinaate avaldada. Kui mind selleks sunnitakse, kardan et mu niigi nõrk mälu halvemaks läheb. ;-)

    j.o.k.k.

    By Blogger Larko, at 1:08 AM  

Post a Comment

<< Home