.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Wednesday, May 24, 2006

Paar mõistatuslikku seika

Lugedes Truffe restopidaja blogi (Marek on sellest ka kunagi kirjutanud), tekkis mul paar küsimust... Esiteks, kes krt tellib Tartust Tallinna cateringu???

Ja teiseks, kus on Härja silmad ;-) Nimelt oli juttu muusika valimisest ja sobivusest interjööri... ega mängitud mussi eest keegi ju kellelegi pappi ei köhi.

Tulevad meelde "vanad head ajad", kui käis suur kemplemine selle ümber, et müüjad ei tohiks isegi poes raadiot kuuulata, sest autoritasusid ju ei maksta ning see oleks ikkagi avalik taasesitamine - kliendid ju kuulevad! Kusjuures see ju ei olnud nii ammu. Palju see võis olla... neli-viis aastat tagasi? Kes pakub rohkem?

Iseenesest on muidugi tore, et ettevõtja blogib. Aga ilmselt ei saavuta ta küll piisavalt reklaami-efekti, sest ta on valinud vale platvormi. Ma küll kardan, et see EASi kodukas ei ole RSS valid. Samal ma pole muidugi ka vaadanud, äkki on? Aga kui too härra paneks selle blog.tr-sse üles, siis oleks haipi kindlasti märksa enam. Ma ei usu, et EAS keelaks neid sissekandeid ka teises blogiplatvormis paralleelselt avaldada. Hm, ma julgeks isegi öelda, et tegemist on ressursi raiskamisega. Kui sa juba blogid, siis las sinu inf jõuab võimalikult paljudeni, ikkagi tasuta promo.

Või hoiab siin inimesi tagasi hirm - hirm, et tuleb hakata hoolikamalt jälgima, mida kirjutada? Njaa. Mina ütleks, et neti puhul tuleb tuleb ALATI, ALATI ja tõepoolest A L A T I vaadata, mida sa sinna kirjutad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home