.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Wednesday, August 16, 2006

Lapsesuu ei valeta

Politsei käib koolis rääkimas ning oma varustust näitamas. Küsivad siis laste käest, kes millised asjad ära tunneb.

Üks poiss siis hüüab: "Need on käerauad, ma tean, sest mu isa magamistoas on samasugused!"

Naispolisteinikud ja õpetajad naersid muidugi kõhud kõveras.

* * *

Kaks naisterahvast vaidlevad millegi üle; 'a la kuidas sa ei saa aru, mida ma tegelikult tunnen või kuidas mina asju näen... bla-bla-blaa ning lõpuks teine ütleb: "No sorry, aga minu vaatekohast se paistab nii!"
Esimene vaatab talle pikalt otsa ja lausub: "Sa peaksid siis ilmselt silmaarsti juurde minema ning endale uue prilliretsepti võtma..." (Vahemärkusena: vestluskaaslane oli prillikandja)

* * *

Kaks meest Laial tänaval
A:"Tere!"
B:"Oh, tere, Sina!"
A:"Kuda kube kärab?"
B:"Võiks paremini kärada..."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home