.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Tuesday, September 13, 2005

Lugege lehti



Minu kõrvu on viimasel ajal jõudnud kuuldused, et inimesed ei loe lehti. Õigemini, nad mitte niivõrd ei loe, kuivõrd ei usu seda mis seal kirjas on ja seetõttu ei viitsi oma aega mingite EPLite ja PMide peale raisata. Hoopis SLOleht, Kroonika ja Just ruulivad täiega - kirjutavad nad ju elust enesest.

Kuna täna ongi nii Just kui Kroonika ilmumispäev ning ega inimestel pole isegi aega teistest ajalehtedest pilku üle lasta , siis ma soovitan soojalt teil lugeda PMi artiklit Kadi Viigiga SV osakonnast ja nende töödest ja tegemistest.

Kui nüüd veidi tõsisemalt rääkida, siis iseenesest on ju kahju, et inimesed ajakirjandust ei usulda. Samas ma ei saa seda INIMESTELE pahaks panna - ega ma ise ka kõike tõe pähe võta, s.t siis enamust...kui üldse midagi... Pigem on mu etteheited suunatud ajakirjanusele, nii väljaannetele, et nad sellist alamõõdulist crap'i avaldavad, kui ka kajakirjanikele, et nemad selle kokku kirjutavad ja siis artikliks tituleerivad. Minul isiklikult on küll väga ebameeldiv lugeda mingit selgelt kallutatud artiklit, mis on nii ühevärviline, et mustvalge trükiformaat paistab sellele ka kirevust andvat.

Aga ok, aitab irisemisest...tegelikult meil ju on häid ajakirjanikke, kes tunnevad seda kirjutamiseKUNSTI, kahju, et seda muud rahvast ainult nii palju on.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home