.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Sunday, November 27, 2005

Jõuludest ja abistamisest

Täna on tihe kirjutamispäeva olnud!

Aga veel kaks sõna - Esiteks ma ei vihka jõule. Jõulud on minu jaoks selline rahulik mõtisklemise aeg. Igatsen lausa seda pastoraalromantilist õhkkonda, mis mul jõulusega seostub - maal, ümberringi valge lumevaip, kaminas tuli ragiseb, kass on sinu süles kerratõmbunud ja nurrub magusalt, sina aga vaatad tulle ja hellitad käes glögi/veini/konjaki klaasi... oehhh

Aga tagasi reaalsusesse. Kahjuks on minu suhted perekonnaga kuidagi hmmm, jaheneud, mingi distants on vahel. Mõneti ma tunnen, et mul on raske nendega jõulude ajal koos olla. See oleks justkui kohustuseks muutunud... ja sõnal kohustus ei ole minu jaoks positiivset aurat :S

Minu sõbrad on minu perekond, kuid ka neil on oma perekond, kellega nad jõule veedavad, nii et eks me näe kuidas see aasata läheb.

AGA, millest ma krijutada tahtsin:
Anri kaudu jõudsin ma Krissuni, kes mainis lastekodulapsi. see viis mu mõtte kõikide nendeni, kellel ei ole nii hästi läinud kui minul.

Siin kohal ma tahaksin teha üleskutse kõigile: jõulude ajal alati räägitakse heategevusest, kuivõrd oluline see on jne. Annetatakse vahest ka raha, kui keegi algatab mingi väärt ürituse. See PledgePank on sellesuhtes tüüpiline, et ma teen, siis kui teised ka teevad. Ma paneks ette, et igaüks ISE näitakse initsiatiivi ja vaataks kust ja keda saaks aidata. Ja mitte tingimata rahaliselt, kuigi see on lihtsaim viis nii inimese kui ka asutuse jaoks, sest rahaks on alati neil kõigil puudus. Kuidas oleks kui pakuks oma aega ja abikäsi? Ehk olen ma ikka veel sügavalt naiivne, et usun, et inimlik hoolivus ja tähelepanu on rohkem väärt kui raha, eriti jõulude ajal...
aga kokkuvõtvalt on minu ettepanek teha midagi altruistlikku see jõul, midagi abivajajate jaoks, ükskõik mida

Ma ise kavatsen kohe homme uurima hakata... homme sellepärast, et ma kahtlen kas keegi pyhapäeval oma telefonile vastab:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home