.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Tuesday, August 29, 2006

E-tervise rindel uudisteta

Mitte et mul oelks eriti midagi põhjapanevat lisada. Kui tahtsin lihtsalt mainida, et tegelt see e-tervise projekt on nihueke tore värk, et tegelt oleks ise taht' ka sellega mingit pidi seostud olla... igavesti põnev kogemus oleks... aga kahjuks siis kui (ava)pauk käis olin mina puu otsas.

Kaudselt ma ka tean, üht tibi, kes sellega tegeleb (tean, aga EI tunne). Kuulujuttude järgi mul puudub eriline usk tema kompetentsi ja võimekusse... aga samas pole teda tegelikult asjaga tegelemas nöinud, nii et ma võin vabalt ka eksida...

Aga nördimust valmistab, et siiamaani ei osata piisaval hulgal määramatust oma projektidesse sisse kirjutada... Koolides peaks vist hakkama pakkuma ealdi loengut: Stambovi konstant ja selle kasutamine.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home