.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Friday, October 14, 2005

Ma olen tekitanud orkaani veeklaasis

Lugege ise edasi, kuidas ma tõin päikesekiire herr Kalju Rüütli, formerly known as Mees, kes nimetab end great Oz, eilsesse päeva... minu pikk kommentaar on ka seal lõpus... Õnneks ikkagi suutsin järgida head ajakirjandustava ning vastualause ei tulnud...vähemalt nii visuaalselt, pikem kui orginaal.

PS: Hr. K.R., kes sa kindlasti leiad ka siia tagasi-tee, siis ka selle kommentaariga, mis ma äsja siis kirja panin, ei mõelnud ma kuidagi Teie Kõrgeausust solvata...and I did it again. No ok, ma ei kirjuta rohkem, ma tunnen end ja tean, et ma ei pruugi panna vastu kiusatusele, veidi nöökida.

PPS: Aga anna teada, kui sa tõesti-tõesti tunned end puudutatuna ega ei pooseta niisama...

1 Comments:

  • heh. sellistel vaidlustel on üks suur viga. kõrvaltvaataja jaoks on need tüütud ja igavad. kõik need epiteedid ja "erinevalt nendest mina ei" seisukohad.

    By Blogger Marek, at 10:38 AM  

Post a Comment

<< Home