.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Tuesday, October 11, 2005

Tallinna kodulehekülg on ikka oma ette naljanumber!

Tuli mul tahtmine vaatada, Tallinnas Valimisjaoskonnad aruvad... Mis te arvate, kas see õnnestus mul? EI! Huvitaks, kas linn ise on võtnud ametlikult ette valimis poikoteerida??? Ma oleks ikka arvanud, et tahetakse, et kodanikud valimas käiksid, aga ju siis mitte.

Hea võrdlusmoment on Tartu kodulehekülg, kus on kohe üleval kirjas, et meil on praegu toimumas kohalikud valimised, kandidaatide nimekiri on siis, siin on valimisjaoskondade nimekiri - kõik on lihtne ja loogiline.

Ja uue logo kohapealt, mida ikka veel üleval ei ole, ma sõna ei võta, sellest on teised niigi juba minu eest jahunud...aga hästi jahunud!

Ja nüüd kõik marss valima!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home