.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Tuesday, October 11, 2005

Soorolli konflikt

Üks aegu tagasi, kui mind saadeti tähtpäeva puhul lilli ostma, sain ma huvitava iseloomustuse osaliseks. Kästi tuua hüatsinte... vist, enivei mingeid lilli, mis pidid sünnipäevalapsele meeldima. Lihtsuse huvides nimetame neid hüatsintideks. Lille nime kuulnud jään mina tuhmi näoga vahtima ja küsin, et millised need veel on, mille peale asatakse, et "sa oled nagu mees!". No issake, mis teha kui minu lilletundmine nii piiratud.

Aga vähemalt ma tean roose, nelke, gerberaid, nartsisse... gladioolid tunnen ka ära, kuid see on vist ka kõik. Eks vist minu võhiklikkust näitab ka see, et rohkem mulle praegu lillede nimesid pähe ei kargagi.

Kuigi minu arvates pole niikaua kui ma suudan veel näpuga osutada ja öelda: "Vot see siin!", siis pole rohkem tarviski. Ega ma siis pole mingi botaanik/taimeteadlane.

Ja siis teine case:
Mingi hommik, tegelikult juba jupp aega tagasi... seetõttu ma ka ei mäleta enam täpselt asjaolusid, kuid sadas mulle kaela repliik: "Ära käitu nagu naine!" ... ahaaa ... nojah, ega selle peale polegi nagu enam midagi eriti kosta.

1 Comments:

  • tulbid ja lumikellukesed on ka!

    By Anonymous Anonymous, at 8:05 PM  

Post a Comment

<< Home