.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Wednesday, October 05, 2005

Mis on flirt???


Ma pole ammu kirjutanud...vist oleks aeg see viga parandada...

Asi ise selline. Tegemist oli iseenesest kurva sündmusega. Mu vanaema nimelt suri ülemöödudnud nädalal. Peale matuseid toimusid peied, kus mina sattusin istuma kirikuõpetaja kõrvale.

Tegemist oli Kanada eesti koguduse vahetus-õpetajaga. Meesterahvas tegi saatusliku vea ja uuris, mida ma teen, kas käin koolis, tööl jne. Ei noh, kui inimene tahab teada, siis tuleb talle ju vastata! :)

Noh ja siis algaski jutt teemal naiste õigused kirikus ja kiriku nägemus naiste rollist ja meeste rollist. Edasi veel piinlikumad teemad nagu omasooliste abielu ja sealt juba teema, kas jumalasõna tuleks tõlgendada sõna-sõnalt või pigem eraldada sõnum tolle-aegsest kultuuri taustast. Et millised on kirjeldavad ja millised ettekirjutavad (descriptive ja prescriptive) seadused ja selle kaudu kas tähtis on kaheinimese armastus või ikkagi erinevad sood... :S

Aga nüüd asja juurde. Minu kallis, armas vend leidis, et mina flirtisin tolle kirikuõpetajaga... Tule taevas appi. Mul endal oli tunne, et ma peedistasin teda päris korralikult... mitte, et ma oleks mingeid arukaid...mitte ammendavaid või rahuldavaid, vaid arukaid vastuseid saanud, seda mitte. Tundub, et tema eesti keel ei olnud piisavalt hea, et pidada filosoofilist ja maailmavaatelist vestlust pidada... noh, nyyd ma muidugi leian, et oleks ju võinud inglise keelele üle minna, aga see selleks.

Uurin siis mina, milles minu flirtimine avaldus. Vastuseks sain, et vaatasin talle otsa ja naeratasin...! ??? Mnjaa... need, kes mind tunnevad, teavad, et nii piinlikes situatsioonides ja olles sunnitud kuulama kellegi "huvitavaid" ideid, on mul kombeks naeratada... Naeratamine on väga hea suhtlemise viis, leevendab pinget...pealeginaeratavale inimesele andestatakse palju rohkem :)

Ja ma ei tea, kuidas teiega on, kuid mina isiklikult leian, et see oleks suisa ebaviisakas, kui kellegagi vesteldes sa paaniliselt väldiksid tema pilku ning vaataksid igalepoole mujale... aga noh see selleks...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home