.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Tuesday, October 11, 2005

Prantsuse pop-muusika hullustus


Seoses juba mõne aja eest koju saabunud kaabeltelevisiooniga olen ka mina astunud muusika-kanalite lummavasse maailma. Kuna ma ei viitsi mingit jubedat MTVd, VIVAt kuulata-vaadata, olen ma avastanud Vene muusika kanalid ja Pranstuse MCMi.

Kohe eriti meeldib mulle artist nimega Nâdiya. Ta laulab küll tõsistel teemadel - ikkagi isast, kes oma last peksab... Parle-moi de ton coeur, parle-moi de tes guerres!

Ka Amine, Snaiper ja Lord Kossity on mõnusad... mitte kõik, aga siiski mitmed lood.

1 Comments:

  • teine naljakas asi on vene pop. mõnikord ei usukski kui oma silmaga ei näe. tatoo ntx. reaalselt võttes ei saa sellist asja olemas olla.

    By Blogger Marek, at 5:27 PM  

Post a Comment

<< Home