.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Monday, February 13, 2006

Lugu mehest, kes sureb seksita

Nonii, vaatamata sellele, et Kadriorgia ajal ka PM kurtis noorte olematute väärtushinnangute ja moraali üle, on nad nüüd avaldanud artikli, mis õigustab ringitõmbamist. Härra Tähismaa sureb, kui keppi ei saa. It's been a while, kui viimati oli võimalik leheveergudelt, mitte lihtsalt onaneerimisest, vaid suisa "paugu lahti saamisest" lugeda. Hea kui leht mõistab, et tekst tuleb kirjutada ikkagi nii, et kogu lugejaskond sellest aru saaks.

Ei teagi, kas nutta või naerda :-) Paistab, et need, kes varasemal hommikutunnil ajalehti loevad on mõistuslikumad inimesed... Paistab, et erinevalt autorist, mõtlevad need tüübid ka selle peale, kuidas selline avaldus mõjutab herr Tähismaa lähikondlasi, eelkõige lapsi.

Aga tõesti, ma ei saa aru, kas seks ongi siis kõige mõõt? Kas tõesti ei ole elus oulisemaid väärtusi kui seks??? Idee modellidest on minu jaoks masendav, sest kujutad ette kui kõik, mis sa oled, on sinu välimus. Nüüd on duo PM-Tähismaa suutnud inimese taandada sugutungiks :S Ärge saage minust valesti aru. Ma ei ütle, et seksida ei tohi, või ei peaks. Kaugeltki mitte. Pigem ma kutsun inimesi üles mõistlikkusele, et mitte öelda kõike , mis sülg suhu toob.

Ja veel. Ma arvan, et Helme järgmine projekt võiks olla "grupp Kepimehi", kuhu ilmselt kuulub ka Tähismaa.

Kas tõesti oleme me jõudnud niikaugele, et kõik soovid peavad koheselt täitmisele minema?
Why spoil the sweet sensation of anticipation with instant gratification!!!???
ehk miks rikkuda hõrku ootusärevust labase kopuleerumisega?

Täiendet: Nupp ka leheneegrilt

1 Comments:

  • Äkki keegi ikkagi tegi Inno arvel nalja. Pole just raske teha aadressi inno.tahismaa@mail.ee ja saata sealt lugu teele.
    No ma ei suuda uskuda...

    By Anonymous Anonymous, at 5:33 PM  

Post a Comment

<< Home