.comment-link {margin-left:.6em;}

KyberKurat

Idiotismi võidukäik(6): juriidiliselt on kõik korrektne!

Friday, September 08, 2006

Mailis Reps ja koolipoisid

Ma olen vist üks vähestest, kes leiab, et üleöö kuulsust kogunud Tõnul ei avaldunud, mitte selgrooga, vaid midagi muud. Demagoogiks teda nimetada ei saa, aga samas mingeid suvalisi arvamusi võib igaüks pilduda ning seejärel välja tormata - see pole ju raske.

Pealegi, õppetund Tõnule, tulevikus sa pead paljude selliste inimestega ühes ruumis viibima, kes sulle meeldida ei pruugi. Väga lapsik on hakata niimoodi oma emotsioone näitama. Kool on õpilastele töö ning töö juures tuleb oma emotsioonid uksetaha jätta. mul on tunne, et see kool on jätnud veidi kasvatustööd tegemata... päris lambis niimoodi käituda ei ole minuarvates viisakas. Selliste steitmentide puhul tuleb ikka vastaspoolele ka sõna anda, mitte demonstratiivselt minema jalutada.

Ärge nüüd arvake, et ma olen suur Repsi fänn. Oo ei! Paljud Harminnis töötavad tuttavad või selle minniga suhtlevad inimesed neavad proua haridusministri maapõhja.
Paistab, et ka sisekomm on selles asutuses "super": töötajad ise loevad ka kõiki uudiseid ajalehest. Ja kantsleri vahetuse kohapealt, lõpuks ometi mingigi otsus. See kammaijaa oli töötajad juba ammu ära tüüdanud. Tööd enam teha ei saa kuna kõik keerleb mingite intriigide ümber (ok, ok, väike utreering).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home